کد خبر : 47224

پنجره های آربیتراژ هند برای PVC از ترکیه و اروپا باز می شود

پنجره های آربیتراژ هند برای PVC از ترکیه و اروپا باز می شود

پتروتحلیل- افزایش قیمت‌های وارداتی در هند در نتیجه افزایش نرخ‌های حمل‌ونقل از چین، به بحث بازار در مورد باز شدن پنجره‌های آربیتراژ غیرمعمول از اروپا و ترکیه منجر شده است، جایی که تقاضا به طور چشمگیری ضعیف است. گفته می‌شود که این فرصت‌ها با جهش قیمت‌های وارداتی با اندکی بیش از ۱۴ درصد از هفته اول ماه می باز شده است.

محدوده ارزیابی قیمت واردات در هند، که در اوایل ماه می در حدود ۷۷۵ دلار در هر تن بود، به سطوح فعلی در حدود ۸۸۵ دلار در هر تن رسیده است.

قیمت ها به بالای 900 دلار در هر تن می رسد

در هفته قبل، قیمت‌ها به بالای آستانه 900 دلار در هر تن رسید، با تغییر دست یک محموله از ایالات متحده از طریق معامله‌گر 910 دلار/تن CIF هند، و قیمت‌های چین در محدوده 870-920 دلار در هر تن CIF گزارش شد.

این منجر به صحبت در بازار شده است که قیمت های فعلی هند برای باز شدن فرصت های آربیتراژ جدید مساعد است. در واقع، معامله گران گزارش دادند که یک محموله از یک تولیدکننده اروپایی با قیمت CIF کمی کمتر از 900 دلار در هر تن تغییر یافت و آنها همچنین گفتند که یک محموله ترکیه به قیمت 860-870 دلار / تن CIF به هند ارائه شده است.

قیمت تایوانی در ماه ژوئن "یک داستان قدیمی"

یک تولیدکننده بزرگ تایوانی در 14 می، سهم ماه ژوئن خود را 30 دلار در هر تن بالاتر به 830 دلار در هر تن CIF هند عرضه کرده بود. یک تاجر گفت: "اما این یک داستان قدیمی در بازار فعلی است." او افزود: «ما در واقع پیشنهادهای بسیار کمی را زیر 900 دلار در تن می‌بینیم و اگر هم وجود داشته باشد، در بازار فعلی عرضه می‌شود.»

همچنین این احساس وجود دارد که با بازگشت دولت کنونی به قدرت پس از شمارش آرا در 4 ژوئن، قیمت ها ممکن است افزایش یابد. انتظار می رود دولت برای پروژه های توسعه زیرساختی که می تواند بازارهای PVC را تقویت کند، فشار بیاورد.

ارسال نظر

آخرین اخبار
ادامه اخبار