کد خبر : 47245

تاجران کوچک PP فروش پلیمر را به طور کلی در سال جاری متوقف کرده اند

بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را 50 درصد نگه داشته است. اگرچه تورم اخیراً کاهش یافته است، اما همچنان بالاست...

تاجران کوچک PP فروش پلیمر را به طور کلی در سال جاری متوقف کرده اند

پتروتحلیل- بازار PP در این هفته در بحبوحه رکود اقتصادی کند باقی مانده است.

بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را 50 درصد نگه داشته است. اگرچه تورم اخیراً کاهش یافته است، اما همچنان بالاست.

این عوامل بر قدرت خرید تأثیر منفی می گذارد. گرفتن اعتبار مشکل است. برخی از تاجران کوچک PP فروش پلیمر را به طور کلی در سال جاری متوقف کرده اند، زیرا دریافت پول برای محصولات از مصرف کنندگان دشوار بوده است. بنا بر گزارش ها، بسیاری از مبدل ها در بحبوحه تقاضای ضعیف برای محصولات نهایی، نرخ های عملیاتی خود را کاهش داده اند، در حالی که تعداد کمی از آنها تاسیسات خود را تعطیل کرده اند.

مصرف کنندگان ترجیح داده اند در این هفته مقدار کمی PP را از تامین کنندگان محلی دوباره ذخیره کنند. فقط تعداد کمی از تاجران با دسته های جدید کالاهای وارداتی ذخیره کرده اند.

تامین کنندگان خارج از کشور به طور قابل ملاحظه ای قیمت های تزریق و رافیا PP را کاهش داده اند تا فعالیت خرید را تسهیل کنند. این گریدها در این هفته 35 دلار در هر تن بر اساس CIF ترکیه ارزان تر شده اند.

خریداران ترکیه ای پیشنهادی به مبلغ 1120 دلار در هر تن CIF برای رافیای PP کره جنوبی دریافت کرده اند. همین نوع کالا با منشاء عربستان سعودی و روسیه به قیمت 1080 دلار در هر تن CIF ترکیه و 1070 دلار در هر تن CIF ترکیه به فروش می رسد.

تزریق PP با قیمت 1090-1110 دلار در هر تن CIF ترکیه عرضه شده است.

گریدهای فایبر هفته به هفته 10 دلار در هر تن، قیمت از دست داده است. این نوع کالا با منشاء عربستان سعودی به قیمت 1120 دلار در هر تن CIF ترکیه به فروش رسیده است.

کوپلیمرهای بلوکی کره جنوبی و عربستان سعودی ارزش خود را حفظ کرده اند.

در میان علاقه ضعیف، عرضه کافی بوده است، اگرچه، تولیدکنندگان خاورمیانه پیشنهادات خود را به ترکیه به دلیل سود کم محدود کرده اند. این هفته بر اساس CIF ترکیه ارزان تر است.

عرضه در میان علاقه ضعیف کافی بوده است، اگرچه تولیدکنندگان خاورمیانه پیشنهادات خود را به ترکیه به دلیل سود کم محدود کرده اند.

خریداران ترکیه ای پیشنهادهایی را برای ارسال اکتبر از اکثر تامین کنندگان خارج از کشور در هفته آینده دریافت خواهند کرد. بازیکنان بر این باورند که قیمت‌های PP وارداتی در هفته‌های آینده به پایین‌ترین حد خود خواهد رسید. هموپلیمرهای PP احتمالاً 10 دلار دیگر در هر تن را بر اساس CIF ترکیه از دست خواهند داد.

ارسال نظر

آخرین اخبار
ادامه اخبار